ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری
ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری

محمد سهرابی

تمرین لب مکیدن من، لب گزیدن است
حسرت؛ مقدمات به جانان رسیدن است

هر چند خلق، دوخته‌اش را کُند پسند
در سِلک ما لباس برای دریدن است

دیدی که منّت تو بدون رقیب نیست
گیسو و آه نیز برای کشیدن است

بگشای خاک خویش و سرت را ز من بگیر
گوهر که رو شده‌ست برای خریدن است

دل در هوای آن لب صد بند می‌پرد
از روی بند کار پرنده پریدن است

قدری به من برس که ز ره سخت خسته‌ام
هر چند باغ دردم و کارم رسیدن است

در حیرتم که چوب چرا نی‌شکر نشد
آیا نه اینکه کار لبت آفریدن است؟
در آتش تو هستی من بی‌قرار شد
اسفند را معاشقه از خود جهیدن است

ذوق تکلم از دهنم آب می‌برد
اما هنوز شوق دلم در شنیدن است
نظرات 1 + ارسال نظر
a دوشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:21 http://didareashena.blogsky.com

سلام
دوست دارم نظرتو در مورد نوشته هام بدونم
ممنون

سلام
نظری ندارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد