ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری
ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری

امیر سیاه‌پوش

حق می‌شود انکار و من انگار نه انگار
منصور سر دار و من انگار نه انگار

چون زلزله بر گُرده‌ی ادراک جوانان
باطل شده آوار و من انگار نه انگار

در چنگ هوس‌های خیابانی اشباح
عشق است گرفتار و من انگار نه انگار

در قدس و هرات و حلب و موصل و کشمیر
اردو زده تاتار و من انگار نه انگار

کُشتند و دریدند شکم‌های زنان را
سگ‌های میانمار و من انگار نه انگار

فریاد از این عصر تماشاگری مرگ
خورشید سر دار و من انگار نه انگار

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:04 http://2fanoos.blogsky.com/

سلام...
ممنون از شعر زیباتون...
یاعلی...

علی یارت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد