ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری
ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری

پانته‌آ صفایی

در دست من بگذار آن دستان تنها را
در من بریز آشوب آن چشمان زیبا را

حیف است جای دیگری پهلو بگیری عشق!
پهلوی من پایین بیاور بادبان‌ها را

بی‌طاقتی‌های تو را آغوش وا کردم
مانند بندرها که توفان‌های دریا را

بر صخره‌های من بکوب اندوه‌هایت را
بر ماسه‌هایم گریه کن غم‌های دنیا را

اسم تو را بردم لبان تشنه‌ام خشکید
مثل دهان نیل وقتی اسم موسی را

نظرات 2 + ارسال نظر
آرامش جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:45

سلام
آرشیوی از اشعار فوق العاده ای گردآوری کردید، خواستم یه تشکر بلندبالا از شما داشته باشم بخاطر زحماتی که می کشید. بابت سلیقه تون تبریک میگم؛ قدرش رو بدونید.
همچنین امروز7سالگی ماهرویان هست، تولدش مبارک.
میشه اگه شعری داشتم از شاعرانی اینچنین؛ براتون بفرستم که اگه باب طبع بود تو وبلاگ بذارید؟

سلام و ممنون
نمی‌دونستم سال‌گردشه. باز هم ممنون.

بفرستید البته اگه از قبل نداشته باشمش!

سمیه.غ یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 http://ghafe-ghorbat.blogsky.com/


ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد