ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری
ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری

حمیدرضا نیازی

بی‌تو این دنیا سراب و سایه است
آرزوهایم همه بی‌پایه است
آرزو، بسیار و این دنیا، بخیل
دست من کوتاه و خرما بر نخیل
بی‌تو این دنیا چه معنی می‌دهد؟

دل بریدن از تو انکار من است
«من تو را می‌خواهم» این کار من است
بی‌حقوق و بی‌مزایا، سینه‌سوز
از تو استعفاء چه معنی می‌دهد؟

بی‌تو کابوس یا رویا چه فرق؟
بی‌تو در هوشیاری و اغما چه فرق؟
بی‌تو بی‌مهتاب کوچه ظلمت است
حس حاکم بر دل من وحشت است
بی‌تو این شب‌ها چه معنی می‌دهد؟

از همان روز نخست و از الست
بی‌تو مجنون گِل لگد می‌کرده است
بی‌تو اکنون نیز او پا می‌زند
عشق بی‌لیلا چه معنی می‌دهد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد