ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری
ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری

محمدعلی هلال

بهار است و با تو بهاری‌ترم
تویی گُل‌تر و من قناری‌ترم

«بسی پر زدم تا رسیدم به تو»
چو از خویش بی‌تو فراری‌ترم

چه می‌شد تو را من سزاوار شم
چو مُو سر به آغوش دلدار شم

«اگر حکم مرگ من اجباری است »
به حکم تو به‌تر که بر دار شم

نگاهت به من بال و پر می‌دهد
دلم بی‌تو فریاد سر می‌دهد

«کمی یاد من باش ای مهربان»
محبّت، محبّت ثمر می‌دهد

بیا در شب تار من ماه شو
دلیل من ای دوست در راه شو

«چه بازی شده عمر بی‌بودنت»
که با خویش گفتم همه آه شو


مصاریع داخل گیومه از «مهدیه زرعی»

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:09 http://elham7709.blogsky.com

گر دل خلق بود خوش ، که بهار آمد و گل

نو بهار منی ای لاله رخ گل رخسار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد