ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری
ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری

هما میرافشار

رفتی دلم شکستی این دل، شکسته به‌تر
پوسیده رشته‌ی عشق، از هم گسسته به‌تر

من انتقام دل را هرگز نگیرم از تو
این رفته راه ناحق در خون نشسته به‌تر

در بزم باده‌نوشان ای غافل از دل من
بستی دو چشم و گفتم می‌خانه بسته به‌تر

چون لاله‌های خونین ریزد سرشکم امشب
برگور عشق دیرین، گل دسته‌دسته به‌تر

آیینه‌ای است گویا این چهره‌ی غمینم
تا راز دل ندانی در هم شکسته به‌تر

فرسوده بند الفت با صد گره نیرزد
پیمان سست و بی‌جا ای گل نبسته به‌تر

گر یادگار باید از عشق خانه‌سوزی
داغی «هما» به سینه، جانی که خسته به‌تر


دریافت ترانه «بزم باده‌نوشان» با صدای «حسین کشت‌کار بوشهری»

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 00:07 http://fekreajib.blogsky.com

منهمیشه وبتنو نیگا میکنم
عالیه عالیه عالیه

زنده باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد