ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری
ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری

حسین جنّتی

آوردگاه تهمت و انگ است کشورم
مثل دلم گرفته و تنگ است کشورم

«من» اعتراف می‌کنم «او» دزد بوده است
موضوع خنده‌های فرنگ است کشورم

«این» می‌کشد که: سهم من و «آن» که: سهم من
حس می‌کنم غنیمت جنگ است کشورم

دشمن کدام؟ دوست کدام است؟ چاره چیست؟
دیگر نپرس خسته و منگ است کشورم

بیش از صدای دلکش گنجشک و جوی آب
در خاطرش غریو تفنگ است کشورم

پیرایه‌های ململ و «مخمل» نیاز نیست
بی‌مخمل و ملیله قشنگ است کشورم

شمشیر شیشه‌ای‌ت حریفش نمی‌شود
بگذر از این معامله، سنگ است کشورم

گفتند: مثل گربه نشسته است! ساکت است
دیدند ناگهان که پلنگ است کشورم
نظرات 1 + ارسال نظر
مهشید چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:10 http://MMB1376.BLOGSKY.COM

سلام.خیلی وبلاگ زیبایی دارین.خوشحال میشم به من هم سر بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد