ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری
ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری

لاادری

بر سنگ قبر من بنویسید: خسته بود
اهل زمین نبود، نمازش شکسته بود

بر سنگ قبر من بنویسید: شیشه بود
تنها از این نظر که سراپا شکسته بود

بر سنگ قبر من بنویسید: پاک بود
چشمان او که دائماً از اشک، شُسته بود

بر سنگ قبر من بنویسید: این درخت
عمری برای هر تیشه و تبر، دسته بود

بر سنگ قبر من بنویسید: کلّ عمر
پشت دری که باز نمی‌شد، نشسته بود

نظرات 2 + ارسال نظر
سیب یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:13

دقیقا دیشب آمدم اینو اس بدم
بعدش اون یکی رو فرستادم
عجبا!

دل به دل راه داره دیگه!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 15:30

عمری برای هر (تبر و تیشه)، دسته بود

توی نت، هر دو جور ثبت شده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد