ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری
ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری

هادی حسنی

اسم من چیست؟ خدایا چه کنم؟ یادم نیست
امشب آماده شدم تا چه کنم؟ یادم نیست

من که همسایه‌ی نزدیک شقایق بودم
پا شدم آمدم این‌جا چه کنم؟ یادم نیست

من چرا از تو بریدم و چرا برگشتم؟
و بنا شد که دلم را چه کنم؟ یادم نیست

من نشانی دل دربه‌درم را بانو
از تو پرسیده‌ام اما چه کنم؟ یادم نیست

این نوشته، غزل کیست که من می‌خوانم؟
اسم او چیست؟ خدایا چه کنم؟ یادم نیست

نظرات 2 + ارسال نظر
مرضیه چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:30

اینو قبلاً نذاشته بودی؟

یادم نیست!

مسعود چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 http://greenoranoos.blogsky.com/

سلام شعر زیبایی بود

میشه از فریدون مشیری هم بزارید

پیدا کردم، چشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد