ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری
ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری

محمّدمهدی سیّار

ای دل تو که مستی - چه بنوشی چه ننوشی-
با هر میِ ناپخته نبینم که بجوشی
 
این منزل دل‌باز نه دزدی است نه غصبی
میراث رسیده است به ما خانه‌به‌دوشی
 
دل‌سردم و بی‌زار از این گرمی بازار
غم‌های دمِ دستی و دل‌های فروشی
 
رفته است ز یاد آن همه فریاد و نمانده است
جز چند اذان چند اذان در گوشی
 
نه کفر ابوجهل و نه ایمان ابوذر
ماییم و میانمایگی عصر خموشی
 
ما شاعرکان قافیه‌بافیم و زبان‌باز
در ما ندمیده است نه دیوی نه سروشی

نظرات 2 + ارسال نظر
مهشید چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 http://mahshidmohamadi.blogfa.com

فرقی نمی کند ای دل چه بنوشی چه ننوشی!

حسین زحمتکش شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 21:16 http://ghazalestan.blogfa.com


سلام دوست گرامی.
من از دوستان مهدی سیار هستم.
چند روز قبل از ایشون جویای غزل ؛شاید اگر از آب کوفه خورده بودم؛ شدم و گفتم مهدی من همه غزلهاتو شنیدم اما اینو نشنیدم.

مهدی با تعجب گفت: خوب حق داری آخه من این شعر رو نگفتم!

اگر لطف کنید از خودش هم جویا بشید تا مطمئن بشید.
این آدرس وبلاگشه.

www.mmsayyar.blogfa.com

موفق و موید باشید انشالله.

دوست عزیز
ممنون از تذکرتان
این غزل متعلق به آقای «هوشنگ دیناروند» که تصحیح شد.
باز هم ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد