ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری
ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری

امیر مرزبان

حرفت قبول، لایق خوبی نبوده‌ام
وقتی بدم، موافق خوبی نبوده‌ام

عذرای پاک دامنِ اشعار آبی‌ام
من را ببخش، وامق خوبی نبوده‌ام

فهمیدی این که خنده تلخم تصنعی است؟
الحق که من منافق خوبی نبوده‌ام!

هر چه نگاه می‌کنم این روزها به خویش
جز شانه‌های هق‌هق خوبی نبوده‌ام

این بادها به کهنگی‌ام طعنه می‌زنند
من بادبان قایق خوبی نبوده‌ام

من هیچ‌وقت شاعر خوبی نمی‌شوم!
من هیچ وقت خالق خوبی نبوده‌ام!

فهمیدم این که فلسفه‌ی من شکستن است
هرگز دچار منطق خوبی نبوده‌ام

حرفت قبول، هرچه که گفتی قبول، آه
اما نگو که عاشق خوبی نبوده‌ام!

نظرات 2 + ارسال نظر
مرضیه دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:35

واقعا غزل ضعیفی بود... ولی فکر کنم شما فقط بخاطر مصرع آخرش اینجا نوشتیدش؛ درسته؟

نه... منافق خوبی نبوده ام

...سحر سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 17:12 http://www.elhamnoori90.blogfa.com

عاشق خوبی شوید خب!
با تهدید -اما نگوووو-که عاشق خوب خلق نمیشه شاعر!
سلام آقای مرزبان!شعر خوبی گفتید.موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد