ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری
ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری

محمدمهدی سیِّار - کمی عشق

چشمش اگرچه مثل غزل‌های ناب بود
چون شعر اعتراض لبش پر عتاب بود

معجون «جنگ» و «صلح» و «سکوت» و «غرور» و «غم»
بانوی نسل سومی انقلاب بود!

مغرور بود، کار به امثال من نداشت
محجوب بود -گرچه کمی بدحجاب بود!-

با چشم می‌شنید، صدایم سکوت بود
با چشم حرف می‌زد، حاضرجواب بود

کابوس من ندیدن او بود و دیدنش
آن قدر خوب بود که انگار خواب بود

نظرات 3 + ارسال نظر
مرضیه پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:31

به این میگن غزل نو!

معجون «جنگ» و «صلح» و «سکوت» و «غرور» و «غم»
بانوی نسل سومی انقلاب بود!

خوشمان آمد! کف کرده بودیم از این تعبیرات گل و مرغی...

وقتی که این بیت رو تایپ می کردم، حواسم به شما بود.
حدس می زدم که بپسندید. بالاخره نسل سومی هستید دیگه و
اما بیت سومی...

مرضیه پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:35

من عکس مصرع ششم هستم... با حجابم ولی پررو تر از اونم که بشه بهم گفت محجوب همیشه خدا یا این شکلیمیا این شکلی و یا این شکلی در حالی که مامانم میخواد این شکلی باشم یا این شکلی یا در آزادترین حالت این شکلی

خدایا تو را سپاس میگویم که ایده ی تولید این شکلکها را به طراحان دادی وگرنه من با حناق حاصله از فقدان ایشان چه میکردم؟؟

معمولاً خانواده هایی که اسم دخترشان ... هست، خانوداه هایی مذهبی اند.
هر جوری هستی، فقط راحت باش.
شما که این همه شکلک دوست هستید؛ برنامه ای هست که شکلک های اکتیوتر و مفصل تری برایتان فراهم می کند.
زحمت پیدا کردنش با شما.
اینجا هم خیال کنید شکلک آدمی که رفته بخوابه.

مرضیه جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:44

من از اونا مذهبی ترم، ولی اونا یه تعصباتی دارن مخصوص خودشون میدونید، تو ایران به هیچ وجه نمیشه راحت بود، همه میخوان بقیه رو عوض کنن، هر جوری که باشی فرقی نمیکنه. اونایی که بیشتر دوست دارن، بیشتر هم خودشونو محق میدونن که تو رو منیپولیت کنن. خصوصا اگه مونث باشی، خیلی خیلی خصوصاً اگه مجرد باشی... باز سر درد دل من واشد

دو سه بار از این برنامه های شکلکی دانلود کردم، سیستممو منفجر کرد... به شدت سرعتو میاره پایین و مرورگر رو گیچ میکنه. تازه هر جایی هم نمیشه استفاده کرد. کلاً که چیز به درد نخوریه

زندگی در کشوری که 70 میلیون معلم اخلاق داره همین جوریه دیگه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد