ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری
ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری

محمدکاظم کاظمی - آشتی

شکر خدا که اهل جدل همزبان شدند
با هم به سوی‌ِ کعبة عزّت روان شدند


شکر خدا که گردنه‌گیران محترم‌

بر گلّه‌های بی سر و صاحب شبان شدند


شکر خدا که کم‌کمک از یاد می‌رود

روزی که پشت نعش برادر نهان شدند


شکر خدا که مسجد و محراب شهر نیز

یکباره ـ پوست‌کنده بگویم ـ دکان شدند


جمعی‌، چنان قدیم‌، هر آن را که سر فراشت‌

قربان مادر و پدر و خانمان شدند


یعنی دوباره دشمن‌ِ سوگندخورده را

با استخوان سینة خود نردبان شدند


مانند بارهای دگر بعدِ گیر و دار

بر خون خویش و نعش پدر میهمان شدند



هر کس به گونه‌ای به هدر داد آن چه داشت‌
یک عدّه هم که سگ نشدند استخوان شدند

نظرات 6 + ارسال نظر
مرضیه جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:02

اینجا چقدر عوض شده!!

قالبش قشنگه، ولی فونتش ریزه

از همه جالبتر اون خط و فلش زیر عناوین اصلی توی حاشیه است...

البته هنوز نظرات اینجا شکلک نداره، اما بالاخره من واسه گذاشتن شکلک یه راهی پیدا میکنم

این تستی است برای وبلاگ اصلی.
به خاطر نقاط ریز محوی که در پس زمینه داره، متن مطالب به خوبی خوانده نمی شه.
شکلک نظرات رو نگاه می کنم و فکری هم برایش می کنم.
ممنون که منو تحت نظر دارید.

مرضیه شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:52

مراقب باشید !!! چون شما همواره تحت نظرید

این قالبا هم مثل آدمان. هر کدومشون یه خوبی هایی دارن و البته یه بدی هایی...

این گیر دادنای من همه اش از بی وبلاگیه (میدونید که بی وبلاگی من یه چیزی تو مایه های اجاق کوریه... یعنی خواستن و نتوانستن)

شاید هم توانستن و نخواستن؟

مرضیه شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 19:30

اینجا چقدر خوشگل شده

دوستش دارم... عشقولیه

خواستن و نتوانستن، یا توانستن و نخواستن... نتیجه هر دوش یکیه، اونم آویزونی من به وبلاگ شماست

مرضیه شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 19:31

آهان، اینم بگم... با عرض شرمندگیه این قالب به طرز شدیدناکی دخترونه است

بیشتر به خاطر قلمی که بالای قالب است انتخابش کردم نه قلب ها
و مگه نه اینکه اکثر مخاطب اشعار عاشقانه دخترا هستند؟

مرضیه یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:42

قالب که نماینده مخاطب نیست، نماینده نویسنده است

مگه نه اینکه نویسنده پسره؟؟

قسمتی از ما، از چیزی تشکیل شده که دیگران می پسندند.
این هم یک جمله قصار که توی قسمت نظرات خرج شد.
می توانید به جای کلمه دیگران، از دوستان هم استفاده کنید.

مرضیه دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:24

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد