ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری
ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری

تو تشنۀ تعریفی و من بسته‌دهانم

گفتی که من از طایفه سنگ‌دلانم، به خدا نه

یا عاشق این هستم و یا عاشق آنم، به خدا نه

هر جا که تو رفتی و به هر کس که رسیدی

گفتی که من از قوم جدایی‌طلبانم، به خدا نه

چون اهل سکوتم نه اهل هیاهو

تو تشنۀ تعریفی و من بسته‌دهانم

پنهان شده در زیر سکوتم، هیجانم

تقصیر ز من نیست

دیوانۀ تو اهل سخن نیست

هر بار دلم خواست تا یک‌دله باشم

هر بار دلم خواست حرفی زده‌باشم

دیدم که همان لحظۀ گفتن نگرانم

تو تشنۀ تعریفی و من بسته‌دهانم

لحظۀ سوختنم، سینه افروختنم، عاشقی آموختنم، همه تقدیم تو باد

هی نگو حرف بزن، یک جهان شعر و سخن، قصه‌های دل من، همه تقدیم تو باد

شور و حال سازم، گرمی آوازم، شعر عاشق‌سازم، همه تقدیم تو باد

نظرات 1 + ارسال نظر
اکبر امامی چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 22:45

سلام
خودت تشنه تعریفی چورمنگ کته کله گنده سبیل


قشنگ بید!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد