ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری
ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری

سمیه قبادی

تو مرد اجتماعی پیراهن‌آجری
من دختری خجالتی و سرد و چادری

من دختری خجالتی‌ام در حوالی‌ات
دارم کلافه می‌شوم از بی‌خیالی‌ات

ترسیده‌ام از این همه محبوب بودنت
با دختران دور و برم، خوب بودنت

با من شبیه خواهر خود حرف می‌زنی
من خسته‌ام از این همه داداش ناتنی

با گیره‌ای که روسری‌ام را گرفته است
دنیا مسیر دلبری‌ام را گرفته است


با من قدم بزن کمی از این مسیر را
با خود ببر حواس من سربه‌زیر را

صعب‌العبور قله‌ی خودخواه زندگیم
ای نام کوچکت غم دل‌خواه زندگیم

تبعید می‌شوم به تو در شب نخوابی‌ام
با تو درست مثل زنی انقلابی‌ام

آرام در مقابل من ایستاده‌ای
بر هم زده‌ست نظم مرا اخم ساده‌ای

بی‌رحمی است با تو زنی هم‌قدم شود
تا دختری خجالتی از جمع کم شود

باید که از حوالی قلبم بکاهمت
با حفظ حد فاصل شرعی بخواهمت

در من جهنمی‌ست که از سربه‌راهی است
دنیای من بدون تو یک حرف واهی است
نظرات 5 + ارسال نظر
گلی جمعه 28 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 16:00 http://kolbeh-majazi.blogfa.com

خیلی قشنگ بود خوش حال میشم به وبلاگ منم سر بزنید
و اگه مایل باشید تبادل کنیم
با اجازتون چند تا شعر رو shareمیکنم

خواهش می‌کنم

سوشا سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:49

عالی بود، کم پیش میاد از شعری اینقد لذت ببرنم، احساسش واقعی بود

فجر دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:09 http://htysn.blogfa.com

سلام و دردو بر شما
بسیار عالی سروده اید
لذت بردم

سیاوش رضتئی دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 16:21

درود خدابر شما
خیلی خیلی زیباست امیدوارم شعرهای زیبای شمارا بیشتر ببینبم

سیاوش رضائی دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 16:23

درود خدابر شما
خیلی خیلی زیباست امیدوارم شعرهای زیبای شمارا بیشتر ببینبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد